Abus Pedelec 2.0 ACE Velvet black 2021
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Ve velkoměstě je pro vás jako cyklistu nepostradatelný společník přilba. Nehody se stávají rychle a pokud spadnete, cyklistická přilba vás ochrání před vážným zraněním.
ABUS nabízí cyklistickou přilbu, která splňuje vysoké bezpečnostní požadavky velkoměsta. Pedelec 2.0 ACE se vyznačuje integrovanou pláštěnkou, kterou je možné při prvních náznacích deště rychle přetáhnout přes přilbu. Má obzvlášť jasné, dobíjecí světlo a vyměnitelný zorník. Speciální spodní okraj vás ochrání v případě pádu.
Technologie:
Přilba NTA 8776 splňuje požadavky Holandské technické dohody (NTA) 8776.
In-Mold pro trvalé spojení s vnějším pláštěm s materiálem přilby absorbujícím nárazy (EPS)
Vysoká viditelnost díky výkonným reflektorům
Velké, vysoce namontované a integrované zadní světlo LED se 180 ° viditelností
Forced Air Cooling Technology: propracovaný ventilační systém pro optimální klima hlavy
Vynikající větrání se 4 přívody vzduchu a 9 vývody vzduchu spojenými s průtokovými kanály
Kompatibilita s copem
Zoom Ace Urban: nastavení velikosti přilby pomocí integrovaného půlkruhu
Síťka proti hmyzu
Speciální spodní okraj a ochrana krku
Fidlocková spona s magnetickým řemínkem
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- standard NTA 8776
- hledí
- náušníky
- deštník
- světlo
- není vše domyšlené
Taková funkční helma pro eKola a eKoloběžky. Tvrdší než motocyklistické helmy, ale s limitovanou ochranou ksichtu. Vizír pomáhá u deště a sněhu, vítr je lepší pojistit brýlema. Většinu roku se dá jezdit s ochranou uší, kde nechybí naslouchadla. Pásek má reflexní čáru, ty další zrovna nesvítí. Deštník je pěkně řešen, že nezakrývá světlo a neupadne. Světlo je na USB, ale ten 1 lumen, co to produkuje, bude vidět tak v noci z menší vzdálenosti (což je jako lepší než nic, ale žádný strobouš to není ani náhodou). Zadní regulace se dá posouvat nahoru a dolu (kvůli vlasům). Vypadá to celkem důstojně a urbanisticky. Váha je 515g pro "L", tedy víc, než specifikují na webu. Na to všechno příslušenství to zas moc není.
To co soudrouzi z NDR nedomysleli je:
- přední plechová výplň je natočená k čelu a udělá na něm otlaky, které mizí až po 20min
- 1 LEDka svítící kratší dobu je lepší než 6, daleko silněji se dá svítit se stejným výkonem - koncept který ještě někteří nechtějí chápat (vz Magicshine radar proti Garminu)
- proč se odrazky dávají jenom na "signální" žlutý model?
- náušníky sotva drží, snad se to dá naučit nedotýkat se jich
- náušníky tlačí na uši až moc, díky mikropohybům hlavy se to dá vydržet
- pásek se může uvolňovat a prodlužovat, při nandávaní, hodně slabej princip držení
- vizor mohl být hutnější u kolečka jak to má Uvex, a zabránit víc sluzám
- magnetický klip je spíš zdržovák a to oběma směry